środa, 26 marca 2014

Czas na zmiany :)

Witam w ten słoneczny wiosenny dzień :)
Post zaczynający moją przygode z blogowaniem jest trudniejszy niż mi się wydawało :)
Od czegoś trzeba zacząć. Tak więc myślę, że to dobry moment na start :) Wiecie wiosna, zmiany, postanowienia. Na blogu będę zamieszczać opinie o kosmetykach, o moim stylu życia. Będzie to blog po części o moim "świecie".
Moje zainteresowanie kosmetyka ograniczało się zawsze tylko i wyłącznie do tuszu do rzęs, a teraz zastanawiam się jak mogłam tak egzystować :D Na chwilę obecną moja część świata związana z kosmetykami zaczyna wpływać na szersze horyzonty (nie mogę powiedzieć, że na bardzo szerokie ale rozwijam się). Moja kosmetyczka rośnie w siłę! Nie dawno zamówiłam kilka bardzo interesujących "skarbów" i jak tylko dostane je w moje łapki to chętnie się z Wami podzielę spostrzeżeniami na ich temat :)
Do zobaczenia:)

 Pozdrawiam
zarjaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz