czwartek, 27 marca 2014

MUA Pro-Eye Palette Undressed Paleta Cieni do Powiek





Wczoraj dotarła paletka cieni jaką zamówiłam w sklepie internetowym http://cocolita.pl/
Bardzo dobrze zapakowane. W chwili obecnej paletka w owym sklepie jest dostępna w cenie promocyjnej :) Jeszcze nie zdążyłam jej użyć tak zupełnie ale już troszkę spróbowałam :)
Paletka jest wspaniałym zestawem cieni zdecydowanie są to moje kolory, ponieważ ja lubię takie stonowane naturalne odcienie. Jestem wprost zachwycona, że ją posiadam :D
Mam nieco wrażenie, że cienie są trochę tak jakby kremowe nie osypują się co jest mega plusem! A aplikator dołączony do cieni na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie bardzo trwałego i dobrego.
Paletka jest poręczna i myślę, że doskonale zdałaby egzamin w podróży, bo zamiast kilku opakowań cieni wystarczy jedno :)

Jeszcze czekam na drugie zamówienie tym razem to będą akcesoria :)
Jak tylko pojawią się u mnie dam znać :)

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz