niedziela, 7 września 2014

Dłuuuuuga przerwa.....

Witajcie kochani!
Krótka przerwa w pisaniu postów nieoczekiwanie zamieniła się w mega dużą przerwę. Najpierw naprawdę nie mogłam, natomiast później zupełnie straciłam wenę do pisania :(
Wiele razy post był już prawie gotowy, jeszcze raz chcę rzucić okiem na niego i kompletnie mi nie pasuje! Co, więc robię? Wciskam "delete" i zamykam laptopa. Im dłużej się tak dzieje, tym bardziej nie wiem o czym mam pisać, jakich słów użyć tak żeby to miało "ręce i nogi".
No cóż między czasie miałam okazje spędzić miesiąc w cudownym mieście jakim jest Londyn <3
No i niestety nie mogę Wam wrzucić żadnych fotek bo wszystkie zostały właśnie tam i ja nie mam ani jednego zdjęcia! Możecie to sobie wyobrazić?
Udało mi się natomiast zaglądnąć parę razy do Superdrug-a i powiem Wam że jak się już tam wejdzie to naprawdę nie można wyjść z pustymi rękami :) Zresztą z tego co widziałam u niektórych dziewczyn na YT to one wiedzą o czym mówię :) W sumie jakoś bardzo dużo nie kupiłam raczej z takich rzeczy, które w danym czasie uznałam za przydatne :) teraz z perspektywy czasu i zmiany miejsca tak sobie myślę, że pewnie wzięłabym jeszcze parę innych "drobiazgów".
Myślę, że o tym co kupiłam napisze Wam odrębnego posta od razu z recenzją danych produktów :)

Miłej końcówki weekendu,
Pozdrawiam Was gorąco,
Zarja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz