środa, 24 września 2014

BeGlossy

Witajcie Kochani :)
Już jakiś czas temu wspominałam Wam o pudełeczku BeGlossy ze strony www.zlotewyprzedaze.pl
I jest w końcu doszło, ciesze się tym bardziej, że czekałam na tusz z Benefit :)
Co prawda już mogłyście zobaczyć na YT otwieranie pudełeczka jak i recenzje, ale były to pudełeczka nowe i w standardowej cenie. Ja "po czasie" kupiłam je nieco taniej.
Zanim jednak dotarło do mnie pudełeczko BeGlossy zamówiłam dwa Shinybox :)
Jedno z rabatem z jednego z blogów było to czerwcowe pudełeczko oraz mix kosmetyczny, który na pewno znacie, ponieważ rozeszły się jak świeże bułeczki! No i tu pojawiło się bam! Świadomie zamówiłam pudełeczko czerwcowe bo najbardziej wpadło mi w oko. Mixu wybrać nie mogłam bo to były losowo wybrane produkty. I ku mojemu rozczarowaniu moje pudełeczka się zdublowały!
Jedno powędrowało w prezencie do Jagody myślę, że ona Wam wrzuci post ze zdjęciami i opisem pudełeczka :)



A oto moje BeGlossy:











Pozdrawiam,
Z.


1 komentarz: