środa, 15 października 2014

Surprise day :)

Witajcie Kochani :)

Dziś mamy chłodny deszczowy dzień, przynajmniej u mnie i nic nie wskazywało na to, że coś może poprawić mi humor :) A tu proszę dwa prezenty :) 

Pierwszy to zestaw upominkowy z firmy Ziaja od mojej koleżanki (której jeszcze raz dziękuję), seria bio olejek arganowy przeznaczona do skóry bardzo suchej i podrażnionej, w skład którego wchodzi masło do ciała, krem do rąk oraz krem na dzień i na noc do twarzy. Prezent jeszcze nie otwierany chwilkę zaczeka na swoją kolej. Ja osobiście nie miałam chyba nawet nic jeszcze z tej firmy ale wiem, że cieszy się dobrą opinią, więc tym bardziej cieszę się z możliwości sprawdzenia tych produktów :)
 Zestaw prezentuję się bardzo ładnie i jak się nie mylę jest już z tych serii upominkowych, takich które wychodzą przed Mikołajkami czy świętami. Myślę, że przewiązanie kokardką zupełnie by wystarczyło do uzyskania formy prezentu okazyjnego :)
Gdyby ktoś był zainteresowany to na odwrocie znajdziemy skład poszczególnych produktów.

Drugi prezent od kolejnej koleżanki to trzy produkty marki Decubal
Produkty antyalergiczne, bezzapachowe. Dostępne w aptekach, niestety nie wiem czy w drogeriach też je można dostać czy nie.

 

I.Lips&Dry Spots Balm.
 Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry.
Bezzapachowy i nie zawiera konserwantów.
Pierwsze próby podjęte i powiem Wam, że nawet pomadki ochronne doprowadzały do tego, że moje usta były podrażnione i w momencie kiedy pomadka się wytarła po prostu mnie piekły, same domagały się kolejnej dawki nawilżenia, tu natomiast balsam długo się utrzymuje i pozostawia nasze usta naprawdę nawilżone. Jeżeli macie w okresie takim jesienno zimowym problem z ustami to juz po pierwszym dniu mogę Wam polecić gorąco ten produkt! 30ml to bardzo dużo a ponad to jest bardzo wydajny, ponieważ naprawdę niewielka ilość wystarczy żeby nawilżyć usta.

Zdjęcie myślę jest na tyle wyraźne, że nie będę przepisywać co jak nam producent przedstawia produkt :)

II. Eye Creme.
Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy.
Przywraca komfort i świeży wygląd skórze wokół oczu.
Również antyalergiczny i bezzapachowy jak wszystkie produkty tej marki.
Pojemność 15ml, wygodny aplikator.


III.Face Vital Cream
Wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy.
Pojemność 50ml, również z wygodnym aplikatorem.


Niestety na temat kremów się jeszcze nie wypowiem :)





 Od lewej: balsam do ust, krem pod oczy i krem do twarzy.


Dajcie znać czy używaliście już tych produktów i co o nich sądzicie?
Dajcie mi możliwość zaglądnięcia do Was, zostawcie ślad po sobie :)

Pozdrawiam,
Z.

3 komentarze:

  1. Super! Świetne kosmetyki! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) tak sobie myślę ,że kosmetyki z ziaji powędrują do Was w rozdaniu tak, żeby ktoś na mikołajki już je miał :)

      Usuń
  2. Mam suchą skórę, ale na produkty z olejem różnie reaguje...muszę spróbować ziaii :)

    OdpowiedzUsuń