wtorek, 7 października 2014

Soraya MakeUp HD kontra NYC Natural Mate Foundation

Witajcie kochani :)
Dziś chciałam Wam przedstawić moją opinie co do dwóch podkładów.
Obydwa dostępne w drogeriach :)

 NYC zakupiony w Superdrug-u podczas pobytu w UK jego kosz to 1 albo 2 funty, niestety nie pamiętam już. Kolorek 104 Nude, matujący. W naszych drogeriach też można dostać w szafach NYC.
Soraya kupiona w drogerii w promocyjnej cenie 9,99zł. Kolorek 01 Beż, nawilżająco- rozświetlający.





NYC pojemność 30ml, i termin przydatności to 18 miesięcy.
Soraya pojemność również 30ml, a termin przydatności to 12 miesięcy.

Jeśli chodzi o pojemność jest taka sama, chociaż Soraya jest bardziej wydajna, natomiast co do terminu przydatności w tego typu produktach, jeżeli nie mamy ich ponad stan :) to myślę że nawet 12 miesięcy to sporo zważywszy na to, że produkt może się zeschnąć.
Otwieranie :)
No i znów mamy plus dla Soraya ponieważ ma zamknięcie na klika. W momencie kiedy wykonujemy makijaż nie ma jak poręcznie zrobić pstryk i zamknięte odkładamy sobie na bok ze świadomością że produkt nam nie zacznie "wypływać", natomiast przy NYC nie poręczna jest ta zakrętka bo nie zawsze mamy jak zakręcić, odłożymy sobie, do tego nie fortunnie czymś przyciśniemy i klops! Tym bardziej, że oba produkty są w plastikowych tubkach (plus dla obu bo zawsze można rozciąć tubkę żeby wydobyć produkt do samego końca) i generalnie stoją na zatyczkach. Jak dla mnie Soraya mogłaby mieć tą końcówkę węższą coś jak NYC no ale nie można mieć wszystkiego :)
Konsystencja :)
Ten po prawej to NYC a po lewej Soraya.
I co tu dużo pisać sami widzicie co się dzieje w momencie kiedy daje sobie  na rękę. Soraya jest bardzo rzadka i może w aplikowaniu nie jest to mega zaletą ale to poiwoduję że jest bardziej wydajna bo już na twarzy się łatwo rozprowadza. NYC natomiast jest bardziej "stabilny" w aplikowaniu ale to łączy się z tym że potrzebujemy więcej produkty do równomiernego nałożenia.
Tutaj właśnie możecie zobaczyć jak to wygląda po roztarciu. Pojemność ta sama jednak Soraya nam starczy na dłużej. Soraya na pewno daje efekt HD ładnie wyrównuje i długo się trzyma, nie wyciera się. NYC powinien się utrzymywać 12 godzin jak piszą nam na opakowaniu ja jednak już po kilku godzinach widziałam przebicia na skórze, co nie jest komfortowe zwłaszcza jeśli nie mamy możliwości poprawiania makijażu co jakiś czas. Na krótkie wyjście ok ale do pracy czy coś to już nie za bardzo. Co prawda ja ich nigdy nie łączyłam ale może spróbuje. Jak coś to dam Wam znać co z tego wyszło:)

Podsumowując NYC był kupiony ponieważ akurat skończył mi się mój podkład. Wykorzystać go, wykorzystam ale nie pobiegnę do sklepu po następny.
Soraya zdecydowanie podbiła moje serce, nie jest to pierwszy podkład z tej firmy, wcześniejszy miałam z innej serii i też byłam zadowolona, tak że podkłady stały się moim must have w kosmetyczce do codziennego użytku.

Dajcie znać jakie są Wasze ulubione podkłady, co zawładnęło Waszym sercem, a co jest totalnym bublem.

Pozdrawiam,
Z






1 komentarz: