sobota, 13 grudnia 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

Witajcie kochani :)
Jakie było moje zdziwienie kiedy Ewelinka napisała mi, że nominowała mnie do
 Liebster Blog Award :)

Widziałam już na blogach u różnych dziewczyn więc mniej więcej wiedziałam o co chodzi.
Niemniej jednak chyba nie do końca wierzyłam w siebie, bo czytając te nominacje nawet mi przez myśl nie przeszło, że komuś mogą na tyle podobać się moje notki żeby mnie też nominować :)
A tu proszę nie dość, że nominacja to jeszcze bardzo miłe słówka :)
Dziękuje :*




 Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


A oto 11 pytań jakie otrzymałam: 



 1) Za co lubisz blogowanie? 
Lubię za to że daje mi chwile dla siebie

2) Jak rozkręcasz swojego bloga?
Nie robię tego w jakiś szczególny sposób. Myślę, że największe zainteresowanie jest w momencie jakiegoś rozdania, ale kiedy się kończy to liczba naprawdę zainteresowanych blogiem sama się weryfikuje.

3) Czy bliscy Cię w tym wspierają?
hmmm ja bym to raczej nazwała nieprzeszkadzaniem :)

4) Jakie posty najchętniej czytujesz?
Bardzo lubię posty które są pisane "od siebie". Lubie kiedy opis jest konkretny i nie za długi i kiedy w poście jest dużo zdjęć :) Sama staram się w miarę możliwości takie posty pisać, żeby nie zanudzać Was długim pisaniem :) Lubię też recenzje kosmetyków i innych rzeczy , zwłaszcza jeśli jestem na "kupnie" danej rzeczy :)

5) W jakie posty nawet nie zerkasz?
Jeśli już obserwuję jakiegoś bloga to z reguły zanim zacznę to robić to go przeglądam i jeżeli co najmniej kilka postów mnie zainteresuje to wiem, że będę go czytać dalej. I wtedy raczej zaglądam do postów które się mi pojawiają w liście czytelnianej:) nie mam jakichś takich postów które omijam. Jeśli trafiam na jakiś blog z powodu np z polecenia lub konkursu i widzę, że posty nie są w temacie jaki mnie interesuje to wychodzę z tego bloga i już do niego nie wracam.

6) Jak spędzasz Święta Bożego Narodzenia?
Rodzinnie w domu :) Mąż przyjeżdża na długo wyczekiwany urlop także już nie mogę się doczekać tych Świąt :) ponad to pewnie jakieś odwiedziny u najbliższych i jeszcze chrzciny :) 

7) Jakie wartości cenisz w ludziach?
Szczerość! Myślę, że nawet najgorsza prawda jest lepsza od okłamywania.

8) O czym marzyłaś jak byłaś mała?
Ooooooo :D miałam bardzo rozległe marzenia :P 

9) Ulubiony kosmetyk to... ?
hmmm, chyba nie mam ulubionego kosmetyku. Ani z kolorówki ani z pielęgnacji nie mam kosmetyku do którego notorycznie powracam, chociaż jest jeden, jest to płyn micelarny z Garnier. Tak mogę powiedzieć, że to jest mój ulubiony kosmetyk, i jak do tej pory najlepszy jaki miałam.

10) Ulubiona książka to... ?
Zdecydowanie "Zoja" autorstwa Daniell Steel. Jest to książka do której już wróciłam kilka razy co naprawdę się mi nie zdarza, bo jeśli już coś przeczytam to drugi raz nie jestem tym zainteresowana.
Książka opowiada o dziewczynie która ucieka do Paryża podczas rewolucji i tam próbuje odbudować swoje życie na nowo. Naprawdę piękna opowieść. To jest taka jedna książka którą, mogę z tytułu wymienić a po za tym lubię książki trochę o tematyce biograficznej i autobiograficznej. Nie pamiętam tytułu ale też bardzo ciekawa była książka opowiadającej o życiu kobiety, która wyszła za mąż za muzułmanina.

11)Czy wykonujesz rękodzieło (jakie?) lub je kupujesz?
Zdarza się mi coś "tworzyć", jakieś drobnostki albo korzystać z pomocy taty czy też czasem coś kupię. Teraz z pomocą taty tworzymy komódkę z shinyboxa i glossyboxa tutaj.
Sama własnoręcznie robiłam bombki na choinkę, czy  stroiki świąteczne. Lubię takie dekoracje 
hand made. Teraz się nastawiam na zbieranie skrzynek, żeby móc zrobić regał taki.


 Tak, wiem miały być zdjęcia a nie pisanie :P
Ale jest to jeden z tych postów w których możemy się dowiedzieć coś o naszych blogerach :) 

Ja nominuję:
ven-lifestyle 
 jagoda 
 pustkawportfelu 
 sylliiaa 
 wmalymdomku  
Ania wcale nie ma mało  obserwatorów ale robi naprawdę piękne rzeczy :)
 worldpinklipstick 
 zperspektywymamy 
 swiaturody159 
laola20 
kobiece-sekrety 
pata-patu 


Pytania:
1. Twoja największa zaleta i największa wada. Dlaczego?
2. Książka która mocno zapadła mi w pamięci i ją polecam to......
3. Twój największy sukces jakiego udało ci się dokonać?  
4. Co byś robiła, gdybyś nie znała pojęcia bariera finansowa?
5. Mam słabość do.....
6. Mój smak lub zapach dzieciństwa to ......
7. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
8. Dom czy mieszkanie? Dlaczego?
9. Jeden przedmiot który zawsze znajdziesz w swojej torebce....
10. Motywują/e mnie... (dowolny sposób wypowiedzi :))
11. Moje życiowe motto/cytat to...

Pozdrawiam,
Anka
 

6 komentarzy: