sobota, 22 listopada 2014

Wyniki rozdania Ziaja :)

Witajcie kochani :)

Mam dla Was wyniki rozdania :)
Na pewno jesteście ciekawi kto dostanie ten wspaniały prezent :)
Ja już wiem :)
Z racji tego, że nie było szczególnych wymagań co do komentarzy o jakiejś konkretnej treści, którą później miałabym się kierować to w losowaniu wspomogłam się 
własnymi dłońmi :D
Tak, była to ręczna robota :)

Pisanie na karteczkach a później losowanie :)

Nie przedłużając:
Tu zaczynałam (było trochę roboty)

Maszyna mieszająca :P

Maszyna mieszająca c.d.

Maszyna losująca wybrała!

Hmmmm kto jest zwycięzcą?

Gratuluję! :)


Jeszcze raz gratuluję :) 
Zwycięzcę proszę o kontakt po adresem: zarjaa87@gmail.com
w przeciągu trzech dni roboczych :)

A dla pozostałych mam niespodziankę, psssssyt na razie to tajemnica :)
Śledźcie bloga :)

Pozdrawiam,
Z.

9 komentarzy: