piątek, 7 listopada 2014

ROZDANIE ZIAJA! seria bio olejek arganowy :)

Witajcie kochani :)

Przyszła pora na pierwsze rozdanie na blogu :)
Zainteresowani?
Zapraszam!
Już powoli wchodzimy w okres chaotycznego kupowania prezentów :)


Z racji tego, że dostałam zestaw Ziaja o którym pisałam tutaj. Chciałam się z Wami nim podzielić w tym już przedświątecznym okresie. Może będzie prezentem na Mikołaja dla Was samych, a może któryś z Panów będzie chciał go podarować komuś? :)
Nie będę się rozpisywać o specyfikacji produktów, ale jeżeli ktoś z Was jednak chciałby to sprawdzić  to możecie zaglądnąć na stronę producenta:




Do wylosowania mam jeden taki zestaw :) Możecie go mieć dla siebie lub też dla bliskiej osoby:)
Pudełeczko jest oryginalnie zafoliowane.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w rozdaniu?
Wystarczy, że zostaniesz publicznym obserwatorem mojego bloga.
Możecie również obserwować mnie na Instagramie (nie jest to warunek konieczny, aczkolwiek będzie mi miło, i nie przegapicie wyników).

Rozdanie trwa dwa tygodnie od dziś tj. 7.11.2014 do 21.11.2014 do godz 23:59 :)
Wyniki podam w niedzielę 23.11.2014 na blogu.
Koszt wysyłki pokrywam ja. Na adres do wysyłki czekam 3 dni od podania wyników, w przypadku braku adresu po tym terminie losuje następną osobę.

Miłej zabawy,
Pozdrawiam,
Z :*

61 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Kobiecym Okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako boou

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Edyta H.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Cora Linn
    e-mail: coralinn2907@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Tere Fere Dudki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Iza Straszewska
    Zamieściłam też baner do tego konkursu na moim blogu:
    http://pata-patu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Obserwuję jako Anais Roue :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Aggi eN

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam sie i ja;)
    Obserwuję jako Roma Świerczek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi miło jest brać udział w Twoim konkursie ;)
    Oczywiście obserwuję bloga jako Agnieszka Winciorek
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie liveagi.blogspot.com
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Obserwuję jako: paul75i1
    :))

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje jako kanwuje czytam testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: L Pink
    email: itka_xx@wp.pl
    baner: worldpinklipstick.blogspot.com pasek boczny na dole

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się i ja :)
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:) Obserwuję jako Luna Malina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się, uwielbiam tę firmę :)
    Obserwuję jako Klaudia Wach

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się obserwuję jako Zdzisława Imianowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Paulina D
    Na Instagramie obseruję jako: pauliska168

    Powodzenia wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. C:
    Obserwuję jako Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się i ja. Obserwuję z miłą chęcią:)
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :) Obserwuję jako justi912

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako : Kobiece Sekrety

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się
    obserwuję jako : aaangelllaaa 94
    Nie mam insta , więc dodam baner z linkiem na blogu : aaangelllaaa.blogspot.com
    email: aaangelllaaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się:)
    obserwuje jako: ann bee
    mail: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje mariaaa
    email mariaaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Testerka Produktów
    email: xtestowane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: Naughty Girl
    mail:naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje jako Dominika Rotkegel
    mail shestiger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuje jako: swiaturody159
    Email: swiaturody159@gmail.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję bloga jako: nr147
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. A co tam Zgłaszam się i ja :P

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział :)
    Obserwuje jako Barbara Danielska

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja biorę udział :)
    Obserwuję jako Anna Koselak :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się:)
    obserwuje jako: Katarzyna Wierzba
    mail kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako szyję więc jestem
    pola03081993@o2.pl
    Instagrama nie mam więc mam nadzieję że tutaj też zamieścisz wyniki;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako Alicja
    dodaję banner ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się
    obserwuje jako ; laola20
    email;laolaisabela@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie wezmę udział :)
    obserwuję jako: Pink Lipstick

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam kosmetyki Ziaji dlatego biorę udział
    Obserwuje jako Sylwia testuje i radzi
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: anioleek89
    Instagram: martusiaa89

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako : Anna K
    Emial: wredna1880@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: Gagu blogu

    http://gagu-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ziaja <3

    Chętnie wezmę udział!
    obserwuję jako: societygirl-testuje
    email: societygirl.testuje@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. e-mail: reanimacjablondynki@wp.pl
    obserwuję jako: reanimacja blondynki
    lubię na instagramie jako :reanimacja blondynki

    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Teresa Mk

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako: warto kupić? testuję i piszę prawdę

    OdpowiedzUsuń
  50. obserwuję :) Kocham Ziaje ! może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako Sylwia Ka

    OdpowiedzUsuń
  52. Jest tylu chętnych na te ziajki, że może jakimś cudem to akurat mi się poszczęści.

    pozdrawiam ciepło wszystkie 'rywalki' :):*

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się jako beatrix

    OdpowiedzUsuń
  54. wystarczy być obserwatorem czy trzeba się jeszcze zgłosić?
    zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję jako Angel
    mail: joanna.wrona17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    obserwuję jako dobiezka
    dobiezka@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  57. 45 year old Paralegal Fonz Blasi, hailing from Langley enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Magic. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 250 GT LWB Tour de France. zobacz to

    OdpowiedzUsuń